Thursday, October 20, 2011

HIMPUN kemungkinan ditunda


pada ketika ini sudah banyak kenyataan rasmi dan tak rasmi dikeluarkan berkaitan dengan perhimpunan sejuta umat (HIMPUN). masa sudah terlalu singkat, hanya tinggal dua hari saja lagi untuk perhimpunan tersebut berlangsung. PAS dan pakatan rakyat sudah menarik diri. NGO's dari pencacai UMNO telah mula dilihat berbelah bagi untuk turut serta.



penulis difahamkan, NGO's UMNO mula rasa mereka telah memasang perangkap yg akan makan tuan. bagaimana, ia akan bermula apabila mereka hadir dlm perhimpunan tersebut. kalau lah UNMO dan NGO's nya boleh turun untuk berjihad dalam mempertahan kan Aqidah umat islam dari murtad,maka disini mereka akan lebih berada dalam keadaan yang sukar jika ada pula NGO yg akan mengajurkan perhimpunan agar AKTA HUDUD dilaksanakan.

kenapa HIMPUN untuk isu murtad UMNO menjadi HERO, tapi himpunan Sokong Akta Hudud mereka TOLAK. ini akan menunjukkan belang sabenar nya UMNO dalam memperjuangkan ISLAM.
khairy jamaludin masih berdiam diri, adakah kita mengharapkan Ibrahim Ali, Zulkipli kulim dan katak yg lain untuk mempertahankan Islam. pada cikru azmi, jangan lah diri kita diperkudakan oleh katak national.






No comments:

Post a Comment