Tuesday, April 5, 2011

pemuda al kahfi




berbagai perkara yang luar biasa berlaku ketika ini. tetapi kebanyaknya perkara yang berlegar di sekitar untuk menjatuh kan lawan. akhir zaman ini senjata yang mudah menewaskan musuh adalah FITNAH. yang benar dikatakan JAHIL dan MAKSIAT, yang MUNGKAR dikatakan ma'rof dan benar.

pada satu ketika dulu terdapat sekumpulan pemuda yang dinamakan ULAMAK Muda memasuki UMNO untuk membimbing para mengamal MAKSIAT agar berubah. tetapi perkara sebalik nya berlaku iaitu fitnah memfitnah dan perlakuan maksiat bertambah. pemimpin UMNO sudah bebas menerbitkan filem lucah, menjadi pelakon filem lucah, menjadi pengedar filem lucah malah menjadi tauke pawagam lucah.

kemana kah PEMUDA ULAMAK UMNO ini pergi ? tiada kedengaran mereka mencegah kemungkaran yang berlaku atau mereka sudah kenyang dengan wang ringgit untuk MEMBISU. kemungkinan mereka ini sedang bertapa digua hantu untuk mencari jalan mengatasi kemungkaran tersebut. atau mereka disumbat dalam gua supaya diam jangan menjadi PENYEBUK. atau mereka sengaja mendiamkan diri dari masyarakat dengan menjauhkan diri mereka masa'alah terkini. adakah mereka ini termasuk dalam kumpulan saperti PEMUDA ALKAHFI yang akan muncul apabila kerajaan yang ada akan bertukar ganti. atau mereka ini ULAMAK bisu.

mendiamkan diri terhadap maksiat adalah penyokong pada maksiat itu sendiri. bangun lah PEMUDA KAHFI UMNO membimbing pimpinan kamu dari terus mandi didalam kolam yang penuh dengan NAJIS









No comments:

Post a Comment