Saturday, April 30, 2011

anuar - terbukti moral nya rendah




anuar ibrahim adalah pimpinan yang disanjung atas kredibiliti nya tinggi. sahingga dimana beliau berceramah, jumlah yang hadir menakjubkan. ini semua kerana masyarakat masih kabur siapa itu ANUAR IBRAHIM.

dengan timbul nya beberapa kes moral kebelakangan ini, saperti meliwat jubur saifool dan melanggan pelacur cina di hotel, jelas anuar tidak dapat mengawal diri nya dari gejala buruk ini.

betapa murah nya moral saorang pemimpin parti besar, bekas ketua ABIM, mantan timbalan perdana menteri, sahingga SAIFOOL menjadi mangsa rakus nya untuk diliwat. apa kah anuar begitu nipis iman nya terhadap SAIFOOL. satu konspirasi yang murah telah dilakukan oleh musuh nya.

kedua, dalam kes melanggan pelacur murah, apakah anuar tidak mampu untuk melanggan pelacur kelas tertinggi untuk melepaskan nafsu nya? begitu miskin nya anuar terpaksa menyewa bilik murah untuk nafsu nya. begitu juga beliau begitu bodoh dan jahil dalam hubungan seks sahingga perlu pembantu untuk menerangkan cara cara untuk bersetubuh dengan JALANG.

pada para pembaca dan seluruh rakyat malaysia, fikir lah dengan waras adakah anuar akan melakukan perkara yang tak bermoral ini. contoh nya:

a. kalau lah benar anuar nak melanggan pelacur (beristighfar lah kita), kenapa tidak yang tinggi kelas nya
b. kalau lah benar anuar nak berzina, (beristighfar lah kita), kenapa memilih hotel yang murah
c. kalau lah benar anuar nak berzina, kenapa dimalaysia, tidak di amerika
d. kalah lah benar anuar nak berzina, kenapa bawa kawan.
e. kalau lah benar anuar nak berzina, kenapa pulak buat rakaman.

dulu datuk eskay kata, anuar tertinggal jam tangan, dia naik keatas dan masuk bilik mencari jam tetapi terjumpa wayar dan diselidik ada rakaman. kemudian dia kata, dia berada bersama anuar ketika perzinaan berlaku selaku pembantu dan pengarah.
kenyataan BODO ini pun POLIS bodo tak dapat nak buat keputusan, jadi BODO lah semua yang menyiasat terutama sekali KETUA POLIS NEGARA.













No comments:

Post a Comment