Wednesday, April 13, 2011

PELIK - tapi nak kata apa ?




kes vedio lucah sudah menjadi kes liwat saifool. yang di liwat adalah saifool, sudah diliwat atau belum. kalau sudah, siapa peliwat nya, mengapa dipusing pusing kes sampai kemana pergi nya hala tuju siasatan kes LIWAT. kalau doktor kata tiada TUSUKAN pada LUBANG TAIK saifool, apa lagi yg nak disiasatkan. bukan seluar dalam, berus gigi, tuala good morning yang nak beritahu siapa liwat saiffol. polis ini nak siasat siapa sebenar nya ???????

kes vedio lucah juga sama keadaan nya, apa yang nak disiasatkan ??? pelakon nya kah? penonton nya kah? penerbit nya kah ? mereka bertiga ini lah patut nya disiasat. bukan DSAI pula cuba diseretnya. akhir akhir ini nampak nya jam tangan pulak menjadi saksi. jam tangan jadi bahan siasatan POLIS MALAYSIA DIRAJA. ini kah cara siasatan POLIS menyiasat?

kes bunuh diri/dibunuh diri Teo Beng Hock begitu juga , hendaklah disiasat pegawai SYARIKAT PENGURUSAN RUMAH MAYAT, kerana kejadian berlaku di pejabat SPRM. kenapa surat pulak yang disiasat. kenapa kisah berkasih nya TBH semasa hidup nya yang disiasat. siasat lah kenapa ia MATI.

kini kes baru, pegawai kastam yang terbunuh/dibunuh. juga berlaku di pejabat SPRM. ia datang seorang diri. nak ubah keterangan konon nya lah. pegawai rumah mayat tinggalkan beliau sebentar untuk memanggil pegawai yang lebih senoir. tup tup, pegawai kastam tersebut tiada, jumpa jatuh bangunan, pelik dan ajaib. saya syak ada yang tak kena bila dikatakan beliau NAK TUKAR KETERANGAN. fikir lah sendri.









1 comment:

Kolek Kecil said...

Kan agama Allah sendiri akan siasat dan buktikan pahala dosa, baik buruk perilaku manusia semasa hidup.

Post a Comment