Monday, April 25, 2011

drama tanpa skrip




kes vedio tuduhan DSAI pelakon porno, nampak nya tiada kesudahan dan penghujung. drama hebat ini diarahkan, dilakonkan dan diterbitkan tanpa satu skrip yang tersusun. kemudian tidak dihantar untuk dieditkan. apabila tiada skrip, penerbit kata ini, pelakon kata itu, dan penonton kata itu ini.

penerbit kata di buat di hotel/club house, wanita nya pelacur. penonton kata (polis) dibuat di kondo dan pelakon nya pelajar luar negara. sepatut nya penonton (polis) ikutlah apa yang dikatakan oleh penerbit, kerana penerbit yang lakukan drama tersebut.

inilah dia akibat nya apabila POLIS cuba melindungi seseorang penjenayah yang berkepentingan POLITIK. polis sudah tiada kredibeliti lagi dalam menjalankan siasatan. kes yang berkaitan dengan UMNO, diubah dan disesuaikan dengan keselamatan dan kehendak UMNO.

tangkap saja DATUK T, siasat mereka, kenapa polis menyiasat berpusing pusing cuba mencari yang tiada. penerbit dan penonton ada, siasat mereka termasuk datuk johari abdul. apa susah sangat kecuali nak jaga PUNGGUNG orang/pemimpin UMNO.

pada polis tukar lah berpuloh ketua polis negara, kalau naik pangkat kerana ampu, ampu juga lah hidup dan kerja mereka.

INGAT LAH KITA AKAN DISOAL DI AKHIRAT NANTI TENTANG APA YANG KITA LAKUKAN DI DUNIA INI, SAMA ADA BERLAKU ADIL ATAU ZALIM








1 comment:

RemBat© said...

Askum Tuan Rumah
Mohon link blog kartun dari milo suam :
kartunjahanam.blogspot.com

Terima Kasih.

Post a Comment