Sunday, April 3, 2011

arab leka, israel serang gaza, pakatan leka BN kekal disarawak





pasa ketika ini negara arab berada dalam zaman peralihan kuasa dari kuku besi kepada demokrasi. libya diserang oleh pakatan NATO, tunisia dalam proses pemulihan dan mesir masih mencari pemimpin baru, yeman bertahan untuk terus berkuasa dan bahrain cuba ber kompromi untuk terus memerintah.

seluruh dunia arab dan islam leka dengan keadaan tersebut sehingga Israel laknat mengambil peluang menyerang dan membunuh pejuang palestine dengan bebas nya.

begitu juga UMNO/BN menyiarkan vedio lucah dan kita sebuk dengan mencari siapa dalang nya. dalam masa yang sama najib tetap melawat P.Pinang dan berkempen. sarawak di tinggalkan nya untuk diurus oleh taib mahmud dengan senang tanpa diganggu oleh pimpinan dari semenanjung. para bloggers dan aktivis pakatan sibuk membuat analisa tentang vedio lucah.

ini lah yang utama disiarkan vedio lucah agar kita - PAKATAN lupa perjuangan utama adalah menewan SARAWAK. jangan kita besarkan isu yang dibawa oleh umno, kerana mereka sentiasa mencari jalan untuk kita lalai.

TUMPU PADA PERKARA UTAMA - MENAWAN SARAWAK TAKBIR








No comments:

Post a Comment