Thursday, April 7, 2011

kebodohan/kejahilan yang terserlah





jika berlaku kecurian kenderaan, pihak polis tidak bertanya kenapa kenderaan tersebut tidak dikunci? jika berlaku pembunuhan, pembunuh yang disyaki dicari dan ditahan. kemudian baru siasatan dibuat untuk mengenal pasti motif dan sebagainya.

tapi ketika ini, pihak polis sudah melakukan perkara yang menyongsang, bila video lucah ditayangkan, pelakon pulak dicari dan disiasat, penayang filim lucah, penerbit filem dan penonton pulak yang bebas dan tidak ditahan serta di soal siasat.

ini lah yang dikatakan pihak polis ketika ini bertambah tinggi teknologi siasatan nya, bertambah BENGONG lagi siasatan mereka. polis cepat memberi jawapan pada satu satu kes tersebut, contoh nya, baru berlaku pembunuhan sudah dinyatakan motif nya.

jangan jadikan organisasi kita yang cekap dan pantas ini menjadi EJEKAN masyarakat hanya untuk menjaga kepentingan politik individu tertentu. siasat dulu mereka yang menayang filem lucah DSAI, maka dapatlah tahu siapa pelakun nya. bukan gunakan FORENSIK yang sudah sakit untuk mendapatkan jawapan nya. ANGGAP LAH ORGANISASI KITA YANG BERTANGGUNG JAWAB PADA NEGARA

TAKBIR





No comments:

Post a Comment