Monday, February 20, 2012

bakal calon PAS yang timbul saperti 'sabut'

bekas pengarah pendidikan negeri perak, dato' hj adnan ibrahim


bekas pengarah kastan pulau pinang, dato' sahak sudin


bekas pengarah kastan negeri kedah, tuan hj Ishak Ahmad




Bekas Ketua Polis Daerah Slim River, Tuan Hj Abdullah Omar

ini adalah sebahagian dari bekas kaki tangan kerajaan yang berjawatan tinggi dan bersara. apa bila mereka ini bersara,maka mulalah bersuara, kerana apa. dalam perkhidmatan semua mulut dikunci oleh 'pemerintah'. apabila bersara, mereka melepaskan segala dendam kesumat/mit melalui menyertai PAS. alhamdulillah mereka sedar walaupun pada usia yang 'tua'.

adalah mereka ini secara otomatik menjadi calon pilihan pada pilihan raya yang akan datang. PAS harus serius dalam memilih calon untuk bertanding dalam p/raya ke 13 kelak. kita tidak mahu perkara 'calon' menjadi saperti PKR, pakai ambil kemudian tiada tarbiah dan terus melompat.

jangan jadikan mereka yang berkedudokan semasa berkhidmat dalam kerajaan sebagai sandaran mereka boleh diterima oleh masyarakat. bagaimana dengan ahli yang layak dan sudah berkhidmat untuk parti dari awal lagi.








2 comments:

Anonymous said...

bagaimana "tuan punya blog"apakah semasa berkhidmat dalam kerajaan anda berani menulis cerita2 seperti dalam blog ini,dan mengapakah bila sudah bersara anda baru berani masuk gelanggang PAS mengapa tidak dari dulu lagi

Anonymous said...

AGAKNYA PENULIS TAK DAPAT TEMPAT DI PENTAS PAS TU YANG "JELES".....sokong Anonymous di atas

Post a Comment