Monday, June 20, 2011

siapa sabenar nya mereka INI


apabila heboh seluruh dunia BERSIH akan mengadakan satu perhimpunan dan perarakan yang besar, UMNO/APCO menjadi kelam kabut. berbagai cara dan arahan dikeluarkan untuk menghalang perhimpunan tersebut terjadi pada 9 julai kelak. berita terkini menyatakan iaitu tiga puak terbesar dari kumpulan pencacai UMNO akan turun menghalang adalah Pemuda UMNO itu sendiri, PERKASA dan terakhir PEKIDA.

BERSIH mensasarkan sejumlah peserta 300,000 orang. darimana kah peserta ini akan datang. mereka adalah dijangkakan dari golongan NGO, ahli parti politik saperti PAS, DAP, PKR dan rakyat jelata yang benci akan penipuan berterusan oleh UMNO/BN. kompenan dari BN saperti MIC,MCA, GERAKAN, PPP dan banyak lah lagi parti kecil pencacai UMNO termasuk KIMMA masih belum menyatakan persetujuan mereka untuk turut serta dalam program menghalang BERSIH berhimpun.

dalam perhimpunan anjuran PERSAKA kelak, kita nak lihat adakah ahli Pemuda UMNO, PERKASA dan PEKIDA dari mereka yang berlainan manusia nya. penulis difahamkan mereka adalah dari golongan atau kelompok yang sama. dia lah pemuda umno, dialah perkasa dan dialah juga pekida. BERSIH mensasarkan 300,00 orang dan kita minta Ibrahim Ali Al Kataki nyatakan jumlah sasaran nya yang akan hadir dalam himpunan anjuran nya.

mungkin mereka akan ramai KALAU HARI HUJAN LEBAT









2 comments:

maie1958 said...

mamat2 pakida ni dapat apa dari grombolan haprak najibrosmah...hanya air kotak dan nasi bungkus aja....saham bumiputra semua kerabat diraja umnoputra kebas...nasib kau la labu bodoh sampai ke mampos....

otaklunyai said...

ni semua muka agen syaitan... janji dapat duit...

Post a Comment