Wednesday, November 9, 2011

Najib di sabotaj


Doto' Sri Najib dan isteri serta keluarga nya telah mengerjakan ibadah Haji. selamat sudah ibadah mereka. tetapi beberapa perkara yang luar biasa berlaku pada pemimpin negara ini sepanjang mereka berada di Mekah. jika diperhatikan satu persatu, terdapat satu konspirasi jahat terhadap Najib dan keluarga nya. mereka, ia itu musuh najib, disyaaki dari dalam UMNO sendiri telah merancang perkara ini dengan kerjasama pihak tertentu.



Jamil Khir adalah saorang ulama yang pakar dalam mengerjakan ibadah Haji. mana mungkin ia membenarkan Najib dikawal begitu ketat semasa melakukan Tawaf. sa olah olah Najib tidak percayakan Janji janji ALLAH bahawa Mekah adalah bumi yang dijamin keselamatan dan jauh dari segala penyakit. tindakan ini telah menyebabkan pandangan masyarakat bahawa Najib menghina kekuasaan ALLAH dibumi ini.

masyarakat sedia maklum, najib menghadapi tentangan yang hebat dari luar dan dalam UMNO itu sendiri. beliau jangka kan adegan mengerjakan haji akan menaikkan imej beliau yang tercalar, tetapi sebalik nya telah berlaku dimana beliau dipandang menghina Penguasa Alam ini dengan menggunakan pengawal peribadi semasa melakukan Tawaf.

tidak dinafikan juga, najib dilihat amat JAHIL dalam mengerjakan ibadah haji, dimana beliau bangga telah sempurna nya haji nya pada petang Ahad. dimana kah para ulama (ular dalam semak) yang bersama beliau, mengapa perkara ini boleh berlaku sahingga dipertikai kan oleh Dato Mufti Perlis sendiri.



No comments:

Post a Comment