Wednesday, May 2, 2012

bekas IGP patut disiasat mendakwa komunis sudah ujud kembali



dalam keadaan yang masih 'panas' salepas himpunan BERSIH, bekas IGP tun Hanif menyatakan bahawa unsur unsur komunis sudah ada dan terdapat tanda nya dalam perhimpunan BERSIH. ini satu kenyataan yang melulu dan andaian yang amat merbahaya.

adakah beliau bercakap atas kapasiti bekas IGP dan ahli UMNO maka polis tidak boleh ambil tindakan. malah beliau juga sudah bertaraf TUN. dalam isu mantan MB perak, dato' sri Nizar, polis diminta siasat apabila bercakap akan kemungkinan dalam pertemuan diantara Panglima ATM dengan Najib yang belum jelas isu nya.
ini lah yang dikatakan polis bertindak atas dasar arahan dari UMNO. kalau benar benar polis bebas, penulis sarankan agar kenyataan Tun Hanif mesti disiasat dan dapatkan bukti ujud nya komunis kembali di tanah air yang aman damai ini.






3 comments:

Anonymous said...

Betul tu patut disiasat, saya baca dalam Malaysiakini yang menyatakan beliau kenal dengan mereka2 yang terlibat melalui gambar2 yang disiarkan. Kalau betul dah boleh mengancam keselamatan negara.

Anonymous said...

Dah tua nak mampos pun masih nak bersuara....
Ni la orang kata. Banyak sangat mengkedarah duit haram Genting. Perangai hati busuk dan sangka buruk masih tak hilang

Anonymous said...

Masa bekerja dulu siang malam suruh anggota polis membenteras judi.Bila bersara jadi orang kuat pusat judi.lu pikir le sendiri.

Post a Comment