Wednesday, May 9, 2012

Parasit/Pelesit dalam PAS cukup banyak




Ahli PAS dudok dan berjuang atas nama PAS. taat setia serta wala' pada pimpinan PAS. tetapi terkini ada dikalangan pimpinan PAS menyatakan calon Perdana Menteri jika Pakatan menang tak mustahak. kabinet bayangan juga tidak mustahak kerana jika Pakatan ke Putrajaya, Dato' Sri Anwar Ibrahim akan menjadi PM.

macam mana kita ahli PAS boleh cadang dan sokong orang dari parti lain untuk jawatan PM. apa guna nya kita ada Dato' Presiden. adakah presiden PAS hanya tunggul kayu. dimana letak nya maruah kita ahli PAS. kita berjuang bermatian, akhir nya kita angkat anwar ibrahim jadi PM. ini lah yang dinamakan oleh mantan exco selangor PARASIT dalam PAS. ada juga kebenaran dakwaan dato hassan ali tersebut.

satu ketika dato presiden PAS merajuk juga apabila menyatakan beliau lebih senang menjadi 'nelayan'. pimpinan dan ahli PAS harus faham maksud yg tersirat dalam ucapan beliau tersebut.

penulis minta jangan jadikan diri ini ular pada PKR. biarlah kita berjuang habis habisan untuk PAS yg diyakini membawa ISLAM ke muncak yang tinggi. PAS kawasan Tambun ada lah satu contah sudah menjadi 'parasit' bagi PAS apabila YDP mempertahankan PKR dalam hak untuk bertanding. YDP PAS kawasan tambun sepatut nya diberikan jawatan yang baru ia itu 'ketua cabang 2 PKR tambun '.

akan menyusul, insyaallah







No comments:

Post a Comment