Wednesday, May 16, 2012

perangai nya sama saperti Najib



najib berjanji akan memberi kebenaran untuk menggunakan stadium pada peserta BERsih 2, akhir nya polis dikerah mengawal stadium dari dimasuki oleh peserta BERSIH. kemudian dalam BERSIH 3, apabila sudah berhimpun disekeliling dataran, Najib berkata kenapa tidak gunakan stadium semasa lawatan nya ke sarawak, kan ini menunjukkan ciri ciri bapak MUNAFIK.

perkara ciri ciri munafik sudah terdapat dikalangan pimpinan PAS di semua peringkat. contah terbaik adalah YDP PAS tambun. dalam pilihanraya 2008, PKR bertanding di DUN Ulu Kinta, dan dalam mesyuarat agong kawasan, usul untuk bertanding di dun ulu kinta diketengahkan oleh ahli dan mendapat sokongan sebulat suara. cadangan agar PAS bertanding di DUN ulu kinta secara bergilir dgn PKR jika tidak menang, tapi akhirnya usul tersebut ditolak tanpa dibincangkan diperingkat MTD.

dalam mesyuarat tergempar semalam (15/5) , wakil PAS kawasan yg dikenali sebagai cikgu manaf, menyatakan bahawa kawasan sudah berjanji dengan PKR bahawa PKR akan terus bertanding di dun ulu kinta dlm p/raya ke 13. keputusan di buat pd 2010 ia itu 2 tahun dahulu. kami ahli dan pimpinan MTD ulu kinta bekerja keras untuk mendapatkan hak untuk bertanding, tapi telah ditipu oleh pimpinan PAS sendiri ia itu YDP nya dr kahirudin.

tidak kah ini bermakna pimpinan PAS kawasan menipu ahli dan pimpinan PAS ulu kinta. kita bekerja dalam masa yg sama PKR berpeluk tubuh kerana segala gerak kerja p/raya sudah dilaksanakan oleh PAS. saperti 'entry' yg terdahulu, saya menyatakan bahawa YDP PAS kawasan sabenar nya adalah "Ketua cabang 2 PKR tambun'.

jika ciri ciri pemimpin yg tikam kawan dari belakang ujud dalam PAS, jelas PAS untuk mencapai kemenangan ada lah amat jauh lagi. dalam masa yg sama YDP tambun tidak bertanding di kawasan jagaan nya, tetapi bertanding di DUN yg mana PAS tewas dengan 14 undi dalam p/raya ke 12. ia melihat bahawa dia akan menang dan terus maju dalam karier politik nya.

ALLAH Maha Mengetahui.







No comments:

Post a Comment