Thursday, July 7, 2011

malaysia boleh


slogan ini cukup popular pada satu ketika dulu, tapi masih dipakai hingga sekarang walaupun iklan 'Malaysia Boleh' tidak begitu di perhebatkan. apa yang Malaysia Boleh. saperti cerita terbaru berkenaan perlantikan CEO baru untuk TH travel & services sdn bhd. seorang wanita yang ada masaalah diri dan pengurusan tetap dilantik juga. ini boleh berlaku mungkin kerana "kuasa tangan tangan ghaib" yang membuat keputusan. MALAYSIA BOLEH

kedua, UMNO.yang mempertahankan "DAULAT TUANKU" semasa zaman mantan Perdana Menteri Mahathir, mengurangkan kuasa Raja Raja, tetapi bila terdesak, UMNO ugut jangan "Cuba nak Menderhaka pada RAja Raja". apabila Tuan SPYD Agong membenarkan BERSIH,UMNO dan polis masih lakukan tangkapan, itu tidak Derhaka. ini yang dikatakan MALAYSIA BOLEH.

nak tangkap orang atau melibatkan pertubuhan yang amat menggerunkan UMNO/polis,mereka boleh cipta bukti bahawa terdapat usaha untuk menentang Tuanku SPYD Agong. jumpa bahan bukti dan sebagai nya. negara aman dan tiada rusuhan mereka boleh cipta dengan memasukkan anggota SB (siput babi ) dalam kumpulan tersebut.

yang menjadi masaalah, adalah bahan bukti yang diperolehi amat meragui kesahihan nya. saperti BOM petrol dalam botol plastik, ada baju pertubuhan yang nak membuat huru hara diletakkan bersama BOM, parang yang baru dan berkilat. lilitan kain kepala yang baru dicetak dan bom mercun pun ada. apakah penjenayah ini nak letupkan bom atau mercun.

POLIS Malaysia sudah menjadi BODOH dari hari ke hari dibawah perintah UMNO/BN. Agong benarkan perhimpunan, polis tetap juga menahan orang ramai, BODO tak reti baca arahan, asik membaca utusan melayu saja.

UTUSAN MALAYSIA + NO = UMNO




No comments:

Post a Comment