Sunday, July 10, 2011

kenapa perlu susah, pangkat sudah dapat

semalam seluruh ahli pesilat pertubuhan seni silat LINT(C)AH, hadir dalam perhimpunan BERSIH, tetapi mereka berhimpun di jalan Bukit Bintang bersama PARROT pimpinan Khairy. pesilat pesilat tersebut mengambil keputusan tidak menghadirkan diri disaat saat akhir kerana Maha Guru Merong Maha Wangsa Omakdin tak sihat.

Omakdin kata buat apa susah nak pi demo kat kl, aku dah dapat ANUGERAH dari NAJIB dan wang RM50,000. aku nakkan anugerah dan duit itu saja, buat demo cari sakit siapa suroh.

ibrahim ali alkataki juga begitu, tidak dapat hadir kerana tidak sehat, uzur. cuaca panas mesti cari tempat yang ada air, kumpul kat tasik titiwangsa, (wangsa bunyi sama dengan merong mahawangsa, satu bangsa kut). akhir sekali dia pun tak hadir kerana tak ada orang kat tasik.

tinggal PARROT pimpinan khairy dan abdool azeez (mamak kandar) saja yang memberanikan diri turun untuk menjaga maruah pemuda dan putera UMNO. mula mula dikatakan nak dibatalkan juga, tapi sebab ada bangla sekitar 70 orang sanggup turun dan pakai baju MERAH salepas dibayar upah, maka diteruskan juga perhimpunan tersebut.

moral of the story ialah, puak umno kalau tak bayar, sori minta maaf lu sendiri pergi. kalau dapat duit dulu, sori gua sudah dapat ,apa perlu cari susah





No comments:

Post a Comment