Wednesday, July 6, 2011

bom - polis tidak profesional


cerita cerita POLIS jumpa BOM dan senjata merbahaya telah lama digunakan. apabila satu rampasan dilakukan, akan ada bahan bukti terhadap kes tersebut. perkara lama ini telah berlaku pada perhimpunan BERSIH apabila POLIS telah menjumpai bom dan senjata merbahaya.

cara bahan bukti tersebut di jumpai AMAT meragui. kerana tempat dan tujuan nya tidak jelas. jika peserta BERSIH yang melakukan nya, adalah amat tidak lojik kerana peserta BERSIH yang akan lalui jalan tersebut, mana mungkin peserta BERSIH akan meletupkan bom tersebut dikalangan himpunan BERSIH. jika benar bom dan senjata itu ada sebagai bahan bukti, tentu ia nya datang dari mereka yang mengugut (musuh) perhimpunan BERSIH saperti gerombolan PERKASA atau PATRIOT.



bahan bukti dilihat tersusun rapi dan kemas serta baru. baju BERSIH tersebut kemungkinan besar adalah dari hasil rampasan POLIS terhadap penjual baju BERSIH yang ditahan polis.


botol yang dikatakan bom minyak, tersusun rapi saperti dikilangkan.

peserta BERSIH tidak lah sebodoh polis untuk meletak kan bom dan senjata merbahaya di tempat terbuka jika ada niat pun. penulis menasihatkan pada POLIS agar bersikap profesional dalam mengadakan bahan bukti.

1 comment:

otaklunyai said...

Dah banyak sangat membohong... jadi dah tak sedar org dah tau.. dah majal buat kerja lembu.. kelembuan yg unggul

Post a Comment