Saturday, July 16, 2011

jika ini berlaku, apa akan terjadi?

sudah seminggu BERSIH berlalu, kepanasan nya masih terasa sahingga kini, malah telah menular keseluruh dunia. malah lebih menakutkan apabila gelombang KUNING ini dilihat sedang mengikuti rapat kemana NAJIB berada walaupun ke seberang laut. timbul ISU menarik balik atau melucutkan kerakyatan malaysia pada mereka yang menganjurkan perhimpunan BERSIH. persoalan timbul Ambiga itu dulu rakyat negara mana. kalau dilucutkan kerakyatan nya, nak kemana dia pergi. malaysia tempat dia dilahirkan, tak kan nak ke India pulak.



kalau IBRAHIN KATAKI ini dilucutkan kerakyatan nya, kemana agak nya dia akan menginap. penulis rasa sudah tentu ke TASEK TITIWANGSA, kerana disana ada air untuk berlindung. tak jadi masaalah besar bagi ibrahim al kataki. pada UMNO yang bodoh lagi bahlul, isu kerakyatan nak dilucutkan pasal perhimpunan bersih menampakkan, mereka ini tidak ada pelajaran (bodoh). dalam masa yang sama, mereka membawa masuk pulak pendatang dan beri kerakyatan agar dapat mengundi UMNO/BN.

pada UMNO BODOH, tentang UMNO, buang kerakyatan, sokong walaupun BANGLA, diberi kerakyatan, tidak kah mereka sedar apa akan terjadi 20 - 30 tahun akan datang

No comments:

Post a Comment