Monday, May 2, 2011

PERKASA menjerit saperti sa ekor anjing




sikap dan sifat orang melayu jelas telah dinyatakan sejak zaman kesultanan melayu melaka lagi. apabila se orang pahlawan dilantik menjadi panglima, ada yang cemburu. bukan nak bekerjasama, malah nak sabotaj pula kawan nya. ini lah yang dikatakan HASAD DENGKI.

apabila jiran niaga sebelah maju jualan dan perniaga nya, kawan kita bukan berusaha untuk menambah dan memperbaikan mutu serta prestasi nya, tapi akan mencari bomoh untuk menjahanamkan perniagaan jiran nya. ini lah di namakan HASAD DENGKI.

apabila jiran nya bahgia dan aman, bukan nya dia hendak ambil itu sebagai contoh, dia cari bomoh untuk menghuru harakan keharmonian keluarga jiran nya. ini lah dinamakan HASAD DENGKI.

apabila MELAYU KELANTAN dan MELAYU KEDAH sudah mula bergerak maju dan mendapat sokongan rakyat, UMNO bukan nak bantu, malah nak dibunuh nya orang melayu di kelantan dengan tidak diberikan hak ROYALTY. melayu kedah pula dituduh tidak maju dan jual hak orang melayu.

siapa yang menindas orang melayu. apa kita ini sudah tidak boleh membezakan antara membantu dengan menindas? PERKASAM menjerit membela hak orang melayu, dia menjerit pada siapa? saperti saekor ANJING yang menjerit siang dan malam, tuan nya ada dibelakang memegang tali yang diikat di leher nya. sama dengan PERKASAM, dia menjerit untuk menuntut hak orang melayu, yang menjual hak orang melayu adalah tuan nya UMNO yang mengarah dia menjerit dan menyalak. hari hari PERKARA menuntuk hak orang melayu. kenapa tak jumpa saja NAJIB minta balik hak orang melayu,

satu hari nanti anjing itu akan menggigit tuan nya apabila terlalu lama menyalak















No comments:

Post a Comment