Tuesday, May 3, 2011

PAS dan pembangkang dilihat tidak cerdik




dalam kes video lucah yang masih hangat diperkatakan, PAS dan pembangkang dilihat saolah olah menari lagu dan rentak UMNO/APCO. dari awal kita dapat lihat, proses timbul nya video lucah ini telah mendapat perlindungan atau kekebalan dari pihak kerajaan dibawah UMNO. polis BODO malaysia awal lagi telah siasat siapa pelakon nya, bukan siapa menayang filem lucah.

kemudian dia panggil Yang disyaki untuk soal siasat, bukan orang yang jadi Pengarah. laporan menyatakan video tersebut diubah suai, polis BODO menyatakan IA NYA TULEN -original.

kita telah faham akan sindikit/konspirasi UMNO untuk menghancurkan ikatan pembangkang, kenapa ada pimpinan kita yang ambil bahagian dalam menerangkan isu BODOH ini. kini dato Husam pula mencadangkan agar mereka (pelakon, pembuat dan pengedar video lucah) menjalani ujian poligraf (pengesan cakap bohong/benar). hidup mereka (UMNO) ini sentiasa menipu rakyat (itu yang selalu dilaungkan oleh pembangkang) kenapa kita percaya dengan cakap mereka.

kita diamkan diri kita buat seketika, lihat sejauh mana mereka boleh lakonkan isu video lucah ini, penulis seru dan minta agar seluruh pimpinan dan penyokong PAS/pembangkang mendiamkan diri serta biarkan mereka lanjutkan skrip dan lakonan mereka.

berdiam itu lebih baik dari menambah tokok cerita FITNAH







No comments:

Post a Comment