Wednesday, May 18, 2011

muka yang jijik di pandang

betul kah telah bertaubat atau 'tau buat'


kan manis jika bersetubuh dengan wanita yang dituntut



gambar ni dengan yg pertama macam nak serupa je tipu nya



ada kah wanita ini akan menjadi mangsa diliwat oleh yg kena liwat



ini lah bukti 'aku tidak tipu cuma nak kelentong saja'


renung lah muka pemfitnah terbesar di dunia ini. mari lah kita berdoa aga ALLAH melaknati mereka yang mempubuat fitnah.

3 comments:

Manje Ulik Mayang said...

Terbaekkkkkkk!!!

Anonymous said...

ni bukan taubat ni... ni pegi melancong siap ambil gambar lagi tu. orang pegi mekah tak de tangkap gambar dalam masjidilharam, apa tujuannya, menunjuk2 lah tu. lafaz sumpah pun tak pandai. nampak sangat kelentong. wek.......nak berak kejap...

Anonymous said...

tengok betul2 rupa2 nya gambar tu edit pakai komputer tu. siapa lah yang buat gambar ni. kesian si say fool ni. dahlah kena belakang kena depan lagi. sian...

Post a Comment