Monday, January 30, 2012

siapa serang ust azizan



pemuda Pas pusat menyatakan serangan bertalu terhadap Ust Azizan adalah untuk menjatuhkan beliau. soalan nya siapa yang menyerang. UMNO kah, PERKASA kah, hassan ali kah, atau PEKIDA.

yang terakhir dan terbaru, beliau diserang oleh pujangga Pakatan Rakyat ia itu Prof. Aziz Bari yang satu ketika dulu idola penyokong PAS. pakar undang2 tersohor, tetapi apabila berlaku kekecohan, tiada rundingan dilakukan, terus serang, memang hebat aziz bari ini, apatah lagi beliau sudah diangkat oleh 'bapa saudara nya' menjadi calon di sabak bernam.

kedudokan nya yang kukuh dalam PKR telah menyebabkan nya menyerang Ust Azizan, sama saperti Azmin ali yang menyerang hassan ali. Pemimpin PAS juga berdiam diri. kerana apa, kerana takut nya pemimpin PAS pada pujangga mereka dato' sri anwar ibrahim.

kini pemuda PAS kelihatan sudah hilang taring gigi nya. merayu supaya ust azizan tidak diserang. kenapa tidak beri saja 'amaran keras' pada aziz bari.

penyokong dan rakyat jelata sedang memerhati akan kewibawaan PAS dalam menangani isu 'maruah dan kedaulatan' parti islam PAS. jangan jadikan diri kita (PAS) diperlekehkan oleh rakyat dengan ungkapan 'cakap lebih'.



1 comment:

Anonymous said...

Prof. Aziz Bari pakar undang2 tersohor? Dak kut. Ramai lagi di IPT-IPT dlm Malaysia ni cuma tak menonjol.

Post a Comment