Friday, January 27, 2012

presiden PAS




bila azmin ali menjerit serta memberi arahan supaya PAS mengambil tindakan terhadap dato' hassan ali, dua hari sahaja salepas itu, PAS terus 'pecat' dato' hassan ali. memang hebat kuasa ketiga dalam PAS, ia itu rakan dalam pakatan terutama dari pimpinan PKR.

dan kini, ahli baru PKR, aziz bari pula sudah berani memberi amaran dan arahan supaya PAS sekali lagi mengambil tindakan terhadap MB kedah, ust azizan razak. aziz bari memberi amaran sabaik dia dicalonkan untuk bertanding disabak bernam atas tiket PKR. memang hebat pimpinan PKR.

pimpinan PAS pula dilihat saperti 'lembu' dicucuk hidung untuk ditarik ke hulu ke hilir. PKR membawa isu lembu - nfc, tapi rupa nya dia juga (PKR) mengarah 'lembu' supaya bertindak atas arahan nya.

apakah PAS dengan kebanggaan presiden nya masih berdiam diri, berfikir dulu, panggil mesyuarat dulu, kita ada pakar perlembagaan sendiri, pakar undang2 sendiri, adakah PAS sudah jadi 'dayus', boleh diarah oleh orang luar. dimana letak nya maruah PAS pada mutakhir ini.

jangan biarkan sahingga penyokong PAS sudah hilang keyakinan pada PAS kerana pimpinan PAS adalah 'kuda tunggang' PKR

1 comment:

ddy fahmin said...

Jelas kesalahan hassan ali dalam melaksanakan matlamat parti; sejak diberi amaran olih tok guru di kb dia tidak akur dan cuba menyerang agen parti Pas; Hassan ali telah terlalu lama dalam perangkap UMNO. Sejak tidak di lantik pesuruhjaya selangor dia terus dan cuba mengkianati parti Pas dan pakatan rakyat. Pemecatannya adalah arahan terus dari TGNA sendiri.

Post a Comment