Thursday, January 26, 2012

hassan ali ke 2


Isu AUKU telah mengheret MB kedah kedalam satu lagi isu diantara PAS dan Pakatan terutama PKR. kita lihat DAP masih dalam keadaan mendiamkan diri. PKR melalui wakil belum sah nya -aziz bari sudah bersuara. adakah peristiwa hassan ali akan berulang dan berlaku buat kali kedua. azmin ali bersuara suruh PAS ambil tindakan terhadap hassan ali kerana Anwar. PAS melatah dan terus PECAT.



adakah ini akan berlaku dan terjadi terhadap Ust azizan yang disanjung semasa 'konvension' Pakatan baru baru ini. mungkin kah suara 'amaran' dari Aziz Bari pulak menjadi keramat sahingga pimpinan PAS pusat pecat azizan. jangan pisang berbuah dua kali. kata TGNA, beliau tidak mahu jatuh dalam lubang yang sama buat kali kedua nya.

ADA KAH PAS MEMPUNYAI KEWIBAWAAN SEBAGAI PARTI YG BESAR DAN BERPENGARUH

2 comments:

Anonymous said...

Setuju sangat-sangat. Ada beberapa individu yg menangguk di air keruh sebaik nampak jalan terbuka. Kesian orang=orang PAS yg telah dengan mudahnya dimanipulasi oleh puak-puak ni. Tengoklah powernya individu-individu ni. Tapi tanpa olahan dan peranan yg dimainkan oleh bloggers benda-benda macam ni mungkin sekadar angin bertiup dan kemudiannya hilang begitu saja. Orang sebelah sana tentu seronok dengan cerita macam ni. Fokuskanlah kepada yg lebih besar. Jgn dirosakkan dengan keutamaan AUKU. Kata nak ke Puterajaya kan? Fikirlah?

Ddy Fahmin said...

MB sepatutnya bergerak seiring dengan kehendak rakyat bukan kehendak umno sebagai pemerintah. Kita semua tahu auku adalah undang rimba yang sangat menyekat aktiviti pelajar mahasiswa dan pensyarahnya. Tun Mahadhir yang laksana perkaraini bagi menjaga kuasanya. Apakah kita yang waras masih patuh kepada undang dunia yang kejam lagi keji; fikir2 kan lah

Post a Comment