Sunday, October 10, 2010

sambutan raya zon taman hiburan

AF Ust Fuad sebagai pengarah majlis memberi ucapan pada hadirin



AJK induk berbincang perkembangan dan persiapan majlis


sdr Zainal merangkap AJK makan/minum membuat tinjauan
tapak bakar lemang


gerai roti canai dan murtabak


sebahagian dari jemputan kalangan muslimat


gerai muslimat juga pemenang gerai terbaik


tetamu khas Tuan Hj Jamaludin merangkap pengarah MTD Ulu Kinta
bersama pengerusi majlis AF Ust Salleh


penyerahan sijil keahlian pada ahli baru cawangan Taman Hiburan
oleh Yg Bhg pengarah MTD Ulu Kinta


ruang untuk muslimin



sebahagian dari peserta anak anak yang menjadi bakal Pemuda PAS




Pada 24 sept 2010,PAS Cawangan Taman Hiburan telah menganjurkan jamuan sambutan aidil fitri dikawasan surau Jamaaiyah Taman Hiburan. Pada tahun ini majlis tersebut telah diadakan secara anjuran bersama dengan PAS Cawangan Taman Perpaduan dan PAS Cawangan Taman Bercam Raya. Gabongan majlis tiga cawangan di lihat bertambah meriah atas dasar ukhwah dan kerjasama antara cawangan tersebut.

Ini juga diambil kira kerana PAS cawangan Taman Bercam Raya ada lah cawangan PAS yang bungsu, dimana baru ditubuhkan secara rasmi nya pada bulan April 2010. Sambutan masyarakat setempat amat membanggakan, golongan Almalak sekitar zon tersebut juga tidak ketinggalan dijemput menghadiri majlis tersebut.

Program yang diadakan adalah gerai dari tiap cawangan, gerai Muslimat, gerai Pemuda, gerai Nisa', bantuan pada OKU, hadiah untuk gerai tercantik dan kemas, tokoh Muslimat, Pemuda dan Muslimin, pelajar SAR yang terbaik dan juga ahli yang berjaya dalam program mendaftarkan ahli baru (jumlah yang paling ramai).

Serahan sijil ahli baru telah disempurnakan oleh Pengarah MTD Ulu Kinta Tuan Hj Jamaludin Hashim. Majlis sambutan ini telah di pengerusikan AF Ust Salleh Said. Tahniah pada pada seluruh J/K majlis kerana berjaya mengeratkan lagi silaturrahim diantara ketiga tiga cawangan tersebut. TAKBIR






No comments:

Post a Comment