Saturday, October 23, 2010

Harus kah Dato' Sri Harussani berubah



dewan pemuda PAS negeri perak telah menyerahkan memorendum kepada Dato' Sri Mufti Perak yang meliputi 2 perkara ia itu upacara meletak ancak ke tiang seri rumah dalam projek infra bina upaya (ibu) oleh menteri besar perak dato' sri zambry abdul kadir dan program islamik fashion festitival yang diadakan sempena seminar 1st lady anjuran datin sri rosmah mansor.

dilihat ketelusan dan kemampuan pemuda PAS membuat temu janji dengan dato' sri mufti adalah satu pergerakan posotif. kesudian dato' sri mufti menerima kehadiran pemuda PAS juga dilihat beliau ada kelonggaran dalam sikap pasif beliau. sekurang kurang nya beliau sedia menerima memorandum untuk rujukan serta tindakan beliau. sangka baik hendak lah diletakkan keutamaan agar dato' sri boleh memberi pandangan serta tindakan seterus nya atas 2 perkara yang merosakkan akidah umat islam keseluruhan nya. memorandum tersebut bukan bertujuan PAS menentang UMNO, tetapi menjaga akidah umat islam adalah yang UTAMA.

berdoa lah kita agar dato' sri tidak lagi menjadi pak turut dalam isu melibatkan AKIDAH. bersuaralah demi kebenaran agar tidak disoal di akhirat kelak atas jawatan yang disandang.

takbir!!!!!









No comments:

Post a Comment