Sunday, October 24, 2010

najib dalam ketakutan


indah dan sejuk mata memandang pasangan ini




apa kah ini akan terjadi asalkan undi dapat dari kaum india beragama hindu

dato' sri najib perdana menteri dilihat dalam ketakutan ketika ini. ini mungkin akan menjadi kan beliau kesejukan dan menggigil apabila PAS menang di Galas. beliau telah menghantar komando nya semalam ke galas untuk menentukan kemenangan UMNO. ini adalah talian hayat nya yang terakhir sebelum pilihanraya ke 13.

beliau telah menjelaskan dengan jelas kecuali mereka yang rabun, bahawa hak orang melayu dan bumiputra terjamin dan terkunci dengan kukuhnya dalam perlembagaan negara. tiada kuasa yang dapat mengubahkan nya kecuali dipersetujui oleh Duli Tuanku Raja Raja Melayu.

ini jelas menunjukan bahawa jika UMNO ditalkin dan dikuburkan, hak orang melayu tetap terjamin. jadi apa masaalah nya jika PR memerintah. najib telah buat satu kesilapan apabila cuba menenangkan hati orang melayu telah membuka ruang untuk rakyat memilih PR sebagai peneraju negara dalam pru ke 13.

HAK ORANG MELAYU DAN BUMIPUTRA ADA DITANGAN RAJA RAJA.


apa UMNO boleh buat untuk orang melayu, nak juga tanah kg baru lagi ada, pada orang melayu sedarlah bahawa UMNO lah yang sebenar nya menjual maruah dan tanah orang melayu.




No comments:

Post a Comment