Friday, September 9, 2011

nasib ku yg malang


petanda pilihan raya ke 13 sudah hampir benar jelas dengan beberapa kejadian ganjil yg berlaku. petanda tersebut adalah saperti bantuan mengejut oleh kerajaan yg mana ianya tidak ada dalam badjet. timbul usaha untuk menjatuhkan/memburukkan mana besar yg menggerunkan UMNO - MAT SABU. MAIS dan JAIS tiba tiba aktif dan bertindak melawan arus. dan terkini apabila pahlawan dan panglima UMNO yg LEMBIK cuba bangun kembali.

Khairy Jamaludin sudah mencuba dan mencuba untuk mendapat perhatian MEMANDA MENTERI tetapi masih tiada respon positif dari nya. Khairy menjadi juara patriot, tetapi tidak dipandang langsung oleh pimpinan UMNO. kemudian merendah diri dalam pemilihan bakal calon untuk p/raya ke 13, juga najib berdiam diri.



dakapan yang longlai dan pura pura mesra

kemudian khairy sekali lagi mencuba, kali ini untuk setanding dengan MAT SABU, lalu ia mencabar mat sabu untuk berdebat isu pejuang - mat indra, malang sekali pihak PAS berpendapat khairy BUKAN lawan nya mat sabu. malah pimpinan UMNO juga tidak memberi restu untuk khairy mewakili UMNO.
malang sungguh nasib khairy, segala usaha beliau tidak dipandang BESAR oleh sahabat nya, apatah lagi lawan nya. mertua nya yg sudah tiada KUASA hanya berdiam diri saja.
bak pepatah melayu kata
'apa lah nasib ku, rupa tiada, harta pun tiada'
undur lah dari berpolitik, jgn jadikan diri anda dilupakan kerana PERANGAI yang hodoh dan buruk.








No comments:

Post a Comment