Sunday, March 27, 2011

pakatan rakyat selalu ditipu






pakatan rakyat sentiasa di tipu oleh umno. dalam keadaan sarawak akan menghadapi p/r negeri nya, kita dibuai oleh isu video anuar, seluruh negara berbicara kes video tersebut. kita lupa perjuangan utama untuk menawan sarawak. isu ini juga timbul untuk memburuk kan ikatan dalam pakatan rakyat itu sendiri.

cuba kita tidak layan isu itu sendiri. ia akan mati dan lenyap jika tidak diberi perhatian atau tumpuan. umno pernah cuba memecahbelah kan PAS dengan pakatan lain dalam isu 'kerajaan perpaduan' nya. akhir nya mereka gagal.

seluruh kepimpinan parti dalam pakatan jangan cepat melompat dengan membuat penafian dalam isu yang dibangkitkan oleh umno. biar isu itu berlegar dengan sendirinya buat beberapa hari, kita lihat apa komen dari pendokong umno/apco mengulaskan nya. disini dapat kita nilai isu tersebut.

saya berharap seluruh pimpinan bertindak dengan bijak dalam menangini isu yang berbangkit. tumpukan pada agenda utama pada ketika ini untuk MENAWAN SARAWAK. isu vedio ini diminta semua kepimpinan dan bloggers pro pakatan tidak menyiar kan nya supaya kita lihat dan perhatikan kemana isu ini akan berakhir. polis sedang menyiasat, kemana kah keputusan pihak polis yang sentiasa memihak ke UMNO/APCO.
mereka mengadakan isu tertentu untuk mengalih tumpuan kita untuk menghancurkan umno/bn/apco

takbir






No comments:

Post a Comment