Friday, March 25, 2011

kenapa anuar bukan hadi





pada tahun sekitar awal 90an, AlArqam satu pertubuhan dakwah telah mendapat tempat di kalangan masyarakar Islam. AlArqam adalah satu pertubuhan yang mempelupori beberapa rancangan untuk masyarakat saperti di bidang Ekonomi, Pendidikan Islam, Pembanganan Ukhwah yang kukuh dan mereka maju kehadapan terlebih dahulu dari rancangan kerajaan.

mereka telah membina IKS (industri kecil dan sederhana), pengeluar makanan halal, rangkaian kedai runcit dan hartanah. kekuatan ini lah yang akhirnya membawa kepada pengisytiharan INGIN menjadi PERDANA MENTERI olih Ashaari Muhamad (Mursyidul). pengisytiharan ini telah membuatkan UMNO dan Mahathir Muhamad takut akan hilang kuasa. AlArqam di HARAM kan dan Asyaari ditangkap atas dakwaan sebaran AJARAN sesat.

Selepas DSAI bebas dari penjara, parti pembangkang sepakat melantik Anuar sebagai BAKAL perdana menteri jika Pakatan menang dalam PRU. pengisytiharan ini lah yang membuatkan UMNO/najib terus tertekan. bayangan anuar sentiasa menghantui najib. akhirnya, anuar mesti dihapuskan dari POLITIK tanahair.

anuar BERSIH lah orang nya dikatakan. tiada skandal rasuah walaupun pernah menjawat menteri kewangan. cuma cakap cakap amalan hidup nya semasa bujang di IPT menjadi skrip utama untuk menjatuhkan nya. bermula LIWAT 1 hingga sekarang tiada isu untuk memburukkan nya. hanya jenayah seks sahaja yang ada dalam pemekiran UMNO/APCO untuk memusnahkan karier politik DSAI.

musuh utama yang hebat UMNO ada ramai saperti karpal, lim kit siang, nik aziz, hadi awang, tetapi anuar juga jadi mangsa nya. kenapa ? catch word nya
AKU AKAN MENJADI PERDANA MENTERI

takbir



No comments:

Post a Comment