Thursday, February 10, 2011

pas - fobia - prk



dalam menghadapi PRK, PAS nampak nya ada fobia yang mesti dibuang. tumpuan jentera PAS dalam kempen p/raya terlalu tertumpu pada satu satu kelompok yang tidak memberikan majoriti atau boleh mengurangkan jumlah undi yang diterima.

pada PRK Bagan Pinang N9, jentera p/raya PAS tertumpu pada undi pos. jumlah undi pos tidak majoriti, kita terlupa undi luar lebih utama. kerana perhatian diberi pada undi pos, undi luar merajuk dan tertinggal dalam kempen p/raya serta merayu undi. akhir nya undi luar pun kita terlepas saperti kata pepatah - yang di kejar tak dapat, yang dikendong berciciran.

PRK Galas, kita tumpu pada undi orang Asal. PRK Tenang kita tumpu pada undi FELDA milik mutlak UMNO/BN. PRK Hulu Selangor, kita tumpu pada FELDA. tidak kah kita membuat bancian secara menyeluruh untuk mendapat kan undi . adakah kempen kita terpilih sahaja.

adakah nanti corak yang sama akan digunakan pada PRK Merlimau ? kumpulan mana pula akan menjadi sasaran untuk jentera PAS tumpukan ? Peringatan, JANGAN abaikan satu pun undi dikawasan p/raya tersebut.

TAKBIR






No comments:

Post a Comment