Monday, February 28, 2011

kena tipu lagi





apabila ada pilihanraya kecil, maka akan datang pembangunan yang memang dalam rangka untuk dilaksanakan. itu lah jawapan dari pimpinan UMNO. maka kita kena jawab dengan jawapan yang seiring dengan jawapan UMNO iaitu doakan semoga MP atau ADUN UMNO/BN cepat mati secara berperingkat. satu demi satu.

orang melayu tidak kira siapa yang memerintah, sama ada pemimpin itu kaki rasuah atau tidak, menghina islam atau tidak, asalkan ada pilihan raya kecil mereka dapat projet mee segera. mereka juga tidak kisah mee segera tersebut untuk melayu atau masyarakat.

masyarakat cina bijak dalam memberi undi mereka. bila UMNO turap jalan, mereka suka dan undi beri pada pembangkang. kerana apa ini boleh berlaku ? undi ke tak undi ke, jalan dah dapat yang baru, sekolah dah di cat yang baru. ini lah yang menjadikan masyarakat cina bijak berpolitik, bukan orang melayu, bagi RM 50 pun snaggup jual maruah bersekongkol dengan pemimpin yang bermaksiat

harap bangsa melayu jangan terus dan terus dibodohkan oleh pemimpin yang memperbodohkan bangsa sendiri demi perut mereka. marilah kita ramai ramai berdoa supaya banyak lagi MP atau ADUN UMNO mati semoga kita dapat pembangunan.

RAKYAT DIDAHULUKAN






No comments:

Post a Comment