Wednesday, October 31, 2012

dah ada calon, ongkos pula tiada





rozita che wan adalah janda yang meletup, ramai yang nak kahwin dengan nya, tapi takut juga nanti suami jadi 'duda'. rozita kata, dia tak kisah kahwin dengan siapa saja asalkan baik, tapi dia tu baik ke.





PKR juga terlalu ingin sangat untuk bertanding se maksima nya kerusi parlimen dan DUN, saperti ingin monopoli seluruh kerajaan malaysia jika menang kelak.  ini lah dikatakan nafsu 'syaitan'. tidak pernah mahu 'muhasabah' diri. adakah PKR benar benar mempunyai calon yang berkelibar.  atau hanya kerana Anwar Ibrahim, maka dianggap seluruh PKR itu gagah dan hebat.

berita terbaru, calon dah ada katakan nya di DUN Hulu Kinta Perak dari PKR, tetapi nak bertanding, duit tak cukup. ketika ini terdapat cadangan untuk ahli PAS membantu dengan menghulurkan bantuan sejumlah RM50 seorang pada tabung pilihanraya PKR. jika ini benar , maka senang lah kalau nak berkahwin, kita kahwin, kenduri kendara ditanggung oleh orang laIn.  bak kata melayu, dia seronak dapat menantu, kita yang bertungkus lumus buat kerja.

BANYAK CANTIKKKKKKKKKKK











No comments:

Post a Comment