Friday, August 17, 2012

pukul anak sindir menantu


abdullah samaah telah memukul dengan hebat nya parti PAS apabila dikatakan 'berkawan' dengan kafir harbi dalam erti kata kafir yang halal darah nya. abdullah telah mengisytiharkan bahawa DAP adalah kafir harbi. kenapa DAP kafir harbi, hanya kerana yang utama nya DAP menolak hukum ALLAH ia itu 'HUDUD'.

UMNO dengan bangga nya diketuai oleh presiden nya Dato Sri Najib telah berkata iaitu 'No Way TO Hudud' dalam satu perhimpunan UMNO. dengan pengisytiharan tersebut, sah lah sudah lagi jelas bahawa najib dan seluruh ahli UMNO menolak hudud, maka mereka juga kafir harbi sama saperti DAP. akhir nya darah mereka juga 'halal'. betul lah apa yang dinyatakan dalam 'Amanat Hadi'

abdullah samaah sebenar nya ingin membuat dakwaan bahawa UMNO itu sudah jadi kafir bila menolak hudud. tapi budaya Umno tidak boleh ditegur, maka DAP lah yang dikatakan nya kafir harbi.

ini lah dikatakan pukul anak sindiir menantu dan akhir nya mustafa muhamad memberi hadiah pada abdullah samaah 2juta ringgit malaysia atas arahan muhyedeen. untung sabut timbul, untung batu tenggelam.

takbir













No comments:

Post a Comment