Saturday, August 20, 2011

kerana mulut, badan binasa


ketua polis negara selalu cakap orang tak faham undang undang, orang ramai sentiasa saja salah, kalau sokong UMNO, buat le apa saja, dibiarkan nya, kalau pembangkang, dikejor nya dengan air semburan atau gas pemedih mata. BARUA UMNO/BN kot. taat nya pada UMNO bukan kerajaan dan YDP Agong.




kini saorang lagi empat bintang mau bercakap. tapi dia dudok dalam tentera. kalau dudok diam semua org kata dia bagus, tapi bila dia cakap, baru orang tau otak dan ilmu taat setia dia sudah tak betul. pangkah undi untuk anggota tentera yg lain sudah lama berlaku, contah yg terbaik, anggota tentera yg bertugas di luar kawasan kem (dulu di panggil operasi di dlm hutan) kertas undi nya dipangkah dan diurus oleh anggota/pegawai di dalam kem. apa yg dia minta bukti, kalau betul dia nafikan, penulis cabar dlm PRU 13 ni bagi wakil kita dudok dalam kem dari mula mengundi hingga habis, baru kita tau siapa betul, lu ka gua yang betul kirim salam pada PAT + I
jadi PATI



1 comment:

maie1958 said...

dua2 mamat ni jangan cakap banyak lah,baik kau orang jaga perok nasi kau sebab kau nak bawa sampai dalam lubang kubor walaupun isu amanah diketepikan....kau tunggu lah masanya sapa yang kena??????

Post a Comment