Thursday, November 18, 2010

BN dapat adik bongsu yg baru





Kerajaan negeri Kedah telah mengeluarkan arahan melarang akhbar pro UMNO membuat liputan sidang DUN Kedah. Larangan ini kerana mereka selalu putar belitkan lapuran yang benar. Ini merupakan satu tindakan yang cukup berkesan. Larang ini telah membawa kepada hadir nya Presiden NUJ serta membuat kenyataan akan mengkaji tindakan Kerajaan Kedah tersebut. Saudara Hata Wahari membantah tindakan larangan itu amat diragui akan kebebasan akhbar sebenarnya.
Apabila kerajaan" Haram" Perak sebelum ini melarang akhbar pro PR membuat liputan sidang DUN Perak, tiada sebarang tindakan pantas dari saudara HATA. Ini jelas satu lagi adik bongsu terbaru dalam kompenan BN.
Kompenan tidak rasmi BN nampak nya bertambah demi hari, ini menunjukkan petanda kekuatan BN bertambah dan jangkaan PRU 13 dekat sudah adalah BENAR. Adakah PR masih menaruh harapan pada Wartawan (NUJ - Hata) akan bertindak adil dalam membuat liputan terutama yang melibatkan PR? Harap berhati hati pada kompenen BN yang tidak didaftarkan secara rasmi saperti - SPR, NUJ, dan beberapa agensi pengampu BN.

BERHATI HATI JANGAN SELALU DITIPU OLEH MUSUH KITA

TAKBIR!!!!!!






No comments:

Post a Comment