Tuesday, January 8, 2013

I Love U Mashitah



Mashitah ooooiiiii mashitah, apa nak jadi

  

dato mashitah telah mengeluarkan 'fatwa' nya tersendiri sejak kebelakangan ini, fatwa nya berbunyi begini,
1.  'janda' yang terdesak kehidupan nya boleh 'melacur' untuk mencari sesuap nasi. harus kerana 'hidup' itu lebih utama dan melacur adalah untuk sementara jeeeeeeeee.  maka disini disarankan supaya 'ibu tunggal' di selangor yang berjumlah l/k 10,000 orang boleh lah 'melacur'. tak perlu saman kerajaan selangor.

2.  pencuri jika ditangkap, jangan 'potong' tangan mereka.  kerajaan akan sediakan pekerjaan yang sesuai untuk mereka.  ini adalah satu peluang untuk mendapatkan pekerjaan pada 'pengangur'.  anda disaran kan mencuri secara kecil kecilan dan biarkan diri ditangkap, kemudian minta berjumpa dengan dato mashita agar dapat di berikan 'job'.  jumlah index penganguran akan menurun.

3  baru keluar pulak bab bersentuhan antara lelaki dan perempuan.  kata nashitah, bersalaman antara lelaki dan wanita di 'haruskan' jika tiada unsur 'ghairah'.  tak batal lah wudhu" kita, senang dan mudah, itu lah islam.      
tapi bagaimana pulak tiada nafsu, nenek yang tua pun orang rogol, tambah pula jika melihat kecantikan dan keayuan dato dr ustazah mashitah ibrahim.

I LOVE U MASHITAH









2 comments:

maie1958 said...

i lap u too masitah!!!!!

Anonymous said...

jooomm kita pi salam maSHITah nie ramai2, bukan senang nak rasa tangan dia yg lembut tu.....

Post a Comment