Wednesday, December 26, 2012

dato mashitah boleh beri pekerjaan



satu ketika dulu, wanita di bolehkan melacur diri mereka jika keadaan terdesak (dharurat), berzina adalah satu dosa besar, tetapi pada dato mashitah, ia di bolehkan kerana dharurat saperti makan babi jika terdesak



kemudian dato mashitah kata, kita patut memberikan pekerjaan pada orang yang mencuri, jangan potong tangan, kelak dia tak boleh buat kerja,
pada mereka yang tiada pekerjaan, boleh lah mencuri, kemudian berikan alasan, untuk mendapatkan kerja, siapa suruh, jawab nya DATO MASHITAH





4 comments:

Anonymous said...

Jika saya minta Dr Mashitah berikan pekerjaan untuk saya, pasti dia suruh saya jadi pelacur sebab saya dalam kedaan terdesak utk menyara hidup, tidak punya perkerjaan dan tidak bersuami..

Anonymous said...

jalang ni kalau boleh balun beramai ramai bagus.

Anonymous said...

aku cadangkan buat promosi besaran sapa2 perompak,penyamun,lanun,pelacur dan seangkatan dengannya bolih jumpa mashitah mintak kerja atau sekurang2nya dapat recommendation dari dia untuk dapat kerja dipihak kerajaan dan swasta...apa macam baik tak cadangan aku????

pasulukinta said...

setuju, nanti saya post kan satu iklan untuk pencuri dan penyangak, sekarang lanun besar pun dah jadi kaya raya

Post a Comment

Post a Comment