Monday, March 26, 2012

Yahudi tetap Haram




PAS didapati tidak konsisten dalam menangani beberapa isu terutama yang berkaitan dengan dasar parti. terdapat juga pimpinan PAS yang 'lebih' cerdik dari yang cerdik. mereka ini di gelarkan oleh 'hassan ali' parasit. perkara pertama yang penulis nak sentuk ia lah jawatan timbalan presiden.

Dr Zulkifli mengeluarkan pandangan dan pendapat yang 'luar tabii' apabila menyatakan bahawa timbalan presiden 'boleh' dari orang bukan islam, ini dinamakan 'memandai mandai. PAS parti Islam, dan ahli nya sudah tentu lah orang Islam, malah bukan islam telah kita tubuhkan DHPP.
jadi mana mungkin mereka boleh jadi timbalan atau malah untuk memegang jawatan dalam PAS. kerana terlalu pandai, tertonjol pula 'kebodohan dan kebangangan' pimpinan PAS tersebut.

kedua perkara Yahudi, dulu kita melarang malah berkempen pada rakyat malaysia terutama yang beragama Islam agar memboikot barangan Yahudi, tut tut boleh berniaga pulak dengan puak Yahudi laknatullah. ini amat mengelirikan kita terutama yang dudok atas 'duri' pagar. kita takut mereka ini kata PAS kalau untung mereka, mereka kata boleh. yang haram kita halalkan kerena untuk politik. akhir nya mereka ini jatuh pada puak UMNO pula. siapa rugi, sudah tentu PAS, kerana apa, kerana ada kepala yang anggap dia bijak.

fikir fikir lah untuk masa depan kita (PAS). cakap biar fikir dulu, jangan nak jadi glamour. apa yang hassan ali kata tu 'memang ada kebenaran terhadap parasit'




No comments:

Post a Comment